مطالب منتخب | عکاسی مبلمانآموزش ترلوبازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

  • صفحه اصلی
  • مجله آبامگ

      برای دریافت بهترین راه حل میتوانید با ما تماس بگیرید

  • مشتریان ما
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

اموزش لینکدین

اشتراک گذاری این مقاله

اموزش لینکدین

لینکدین چیست

لینکدین برای مدت زمانی طولانی بهترین پلتفرم حرفه‌ای در زمینه کار بوده است. در اولین یک چهارم سال 2017 لینکدین بیش از 500 میلیون کاربر در بیشتر از 200 کشور دنیا داشته است. پس مهم است که شما بتوانید تا آنجا که ممکن است در لینکدین از بیزنس خود رونمایی کنید تا از بازار جهانی عقب نمانید.
زمانی که به بازاریابی محتوا می‌رسد یک سری تکنیک ها وجود دارد و هماهنگی با الگوریتم لینکدین مهم است تا بتوانید به بهترین نحو از محتوایی که تولید می‌کنید استفاده کنید.
دیده شدن و گفتگو‌ها، تاثیر گذاری و مدیریت این پلتفرم مهم ترین بخش های استراتژی بازاریابی شما است. این مقاله شما را راهنمایی می‌کند و جدیدترین الگوریتم‌های لینکدین را در مقاله آموزش لینکدین خواهد گفت تا محتوای خود را ارتقا دهید و چگونگی عملکرد الگوریتم لینکدین را متوجه شوید.

آژانس تبلیغاتی آبامدیا در اموزش لینکدین به شما تمامی الگوریتم های جدید این شرکت را خواهد گفت همچنین برای آموزش های بیشتر صفحه شبکه های اجتماعی ما را مطالعه کنید.

عملکرد الگوریتم لینکدین

حال در این قسمت به آموزش لینکدین خواهیم پرداخت

  1. دیده شدن کاربرانی که به طور مداوم پست می‌گذارند بیشتر است.
    محتوایی که شما در لینکدین پست می‌کنید، زمانی که به طور مداوم فعالیت می‌کنید بیشتر است. اگر می‌خواهید در لینکدین برنده باشید پس مداوم پست بگذارید و با بقیه کاربران در ارتباط باشید. در زمانی که به طور مداوم پست می‌گذارید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  2. لینکدین کاربرانی که با مخاطبان خود مشارکت دارند را در اولویت می‌گذارد.
    لینکدین کاربران خود را به مشارکت با مخاطبان دعوت می‌کند. مهم نیست که چند مخاطب دارید یا چه شبکه‌ای ایجاد کرده‌اید اگر با آن‌ها مشارکت نداشته باشید لینکدین پست های شما را نشان نخواهد داد.
  3. لینکدین کامنت های طولانی را بیشتر از چند واکنش ترجیح می‌دهد.

    لینکدین یک شبکه بر اساس ارتباطات حرفه‌ای و پیشنهادات است. در نتیجه کاربران به شدت بر روی اینکه مردم چه چیزی راجب پست‌هایی که می‌گذارند می‌گویند تمرکز می‌کنند. برای اینکه ترافیک بیشتری از لینکدین بگیرید باید:

    در گروه هایی که حول نیچه شما هستد عضو شوید و به صورت فعال در گفت و گو های مفید شرکت کنید.با اینفلوئنسر‌هایی که در حوزه کاری شما هستند همکاری کنید و کارهای آن‌ها را در سایت های دیگر به اشتراک بگذارید. به گروه‌های مربوط به کارتان بپیوندید تا توسط  دیده شوید.بیننده 

    4. لینکدین علاقه ای به صفحه های بیزنس ندارد
    5. لینکدین کاربران محلی را ترجیح می‌دهد(کاربرانی که به جای دیگری لینک نباشند)

    لینکدین کاربرانی که روی صفحه خودشان مطلب می‌گذارند را ترجیح می‌دهد. ایده پشت موضوع این است که مشارکت را بالا ببرد. اگر مخاطبان آن چیزی که می‌بینند را دوست داشته باشند زمان بیشتری را روی سایت می‌گذرانند و لینکدین بازخورد بیشتری می‌گیرد.

    در کل، پست های لینکدینی که بدون لینک شدن به بیرون هستد، بازخورد 600 درصدی لینکدین را نسبت به پست های لینک شده دارند. با اینکه پست‌های بدون لینک اشتراک گذاری اجتماعی کمتری دارند اما چهار برابر بیشتر ری اکشن بیشتری می‌گیرند و هیجده برابر بیشتر کامنت می‌گیرند.
    محتوای محلی حالا همکاری بیشتری نسبت به متن‌های سنتی و فید بک‌های اخبار دارند. این بدان معنا است که اگر شما محتوای با کیفیت  تولید کنید، بیشتر دیده می‌شوید و بیشتر اشتراک گذاری اجتماعی خواهید داشت.
اموزش لینکدین

6.لینکدین مشارکت را در اولویت اول قرار می‌دهد.

یکی از الگوریتم‌هایی که در قبل توضیح دادیم گفته بود که لینکدین به مشارکت اهمیت بالایی می‌دهد. در نتیجه، کسب و کار‌ها باید روی ساخت محتوایی که برای بیننده های هدفشان مهم هستند تمرکز کنند. تمرکز روی موضوعاتی که کاربران به آن‌ها اهمیت می‌دهند، باعث می‌شود محتوا جذاب تر شود و همکاری بیشتر کنند.
چون لینکدین یک پلتفرم متمرکز روی کسب و کارها است، مهم است که صاحبان کسب و کارها محتوایی تولید کنند که به فالور‌های در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.یک راه خوب برای انجام اشتراک گذاری این‌سایت های صنعتی و صحبت درباره چالش‌های همراه آن است.
7.لینکدین ویدیو ها را حمایت نمی‌کند.
در سال پیش، شاید متوجه شده باشید که الگوریتم اخبارها تغییر کرده است. مهم نبود که برندهایی که فالو می‌کنید یا پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید و لایک می‌کنید باشد، ویدیو ها همه جا بودند. این موضوع دیگر صدق نمی‌کند.
8.پست های دارای هشتگ بیشتر دیده می‌شوند.
چهار تا ده عدد هشتگ بهترین شانس شما برای دیده شدن است و بهتر است مطمعن شوید که هشتگ‌هایی متنوع داشته باشید و از هشتگ های نیچه استفاده کنید. از این کمتر در پست شما باعث کاهش بازدید می‌شود و بیشتر از این پست شما را تبدیل به اسپم می‌کند.

 

اگر می‌خواهید بازدید خود را به حداکثر برسانید با آموزش لینکدین همراه باشید

9.نظر سنجی ها در لینکدین محبوب هستند.
الگوریتم به شدت طرفدار نظرسنجی‌ها است و از آن‌ها حمایت می‌کند. اگرچه، اگر اشتباه انجام شود یا زیاد انجام شود ممکن است تاثیری منفی روی برند داشته باشد یا کلا بی تاثیر باشد.
مطمعن شوید که دلیلی برای نظر‌سنجی دارید. فقط از مردم یک سوال معمولی بدون هدف نپرسید.
نظر سنجی را ساده نگه دارید. نظرسنجی‌های لینکدین را طولانی نکنید. جملات را کوتاه و شیرین مثل یک توییت نگه دارید.
از اطلاعات یا دلایل موثقی که در پست‌هایتان استفاده کرده‌اید به عنوان پایه نظر سنجی استفاده کنید.

10.پست‌های فقط متن توجه زیادی را دریافت می‌کنند.

لینکدین یک کانال عالی برای به اشتراک گذاری محتوای مربوط به کسب و کار است و برای این ویژگی معروف شده است. پست‌های متن خیلی بیشتر از دیگر پست‌ها دیده می‌شوند. لینکدین بهترین مکان برای ایجاد یک داستان همکاری یا ایجاد محتوای نکته ای بدون استفاده از عکس های گرافیکی است.

اموزش لینکدین

11. لینکدین زمان توقف در هر اکانت را ثبت می‌کند.
لینکدین زمانی را که یک کاربر در یک صفحه یا پست صرف می‌کند را محاسبه می‌کند. اگر مردم زمان زیادی را روی محتوای شما صرف نکنند شما امتیاز بالایی در نتایج جست و جو نمی‌گیرید. برای افزایش امتیاز خود، نیاز دارید محتوای با کیفیتی تولید کنید که مردم بخواهند زمان برای خواندن آن صرف کنند.
12. ویدیوهای همراه با زیرنویس عموما ویدیو‌هایی هستند که بالاترین امتیاز را می‌گیرند.
اولین دلیل این است که زیرنویس ها ویدیو را برای ماشین قابل خواندن می‌کند. برای همین باعث بالا رفتن حمایت از پست می‌شود.
دومین دلیل این است که هشتاد درصد از مشتری‌ها گفته‌اند که آن‌ها بیشتر دوست دارند ویدیوهایی که زیر‌نویس در آن‌ها فعال است را ببینند. نصف دیگر گفته اند که زیرنویس مهم هستند چون بیشتر مواقع ویدیوها را به صورت بی صدا می‌‍بینند.
13. لینکدین از زمان پست گذاری پیروی می‌کند.
هر چقدر لایک‌ها و کامنت‌ها سریع‌تر باشد، بیشتر توجه می‌گیرد. مطمعن شوید که پست شما در زمانی مناسب به اشتراک گذاشته شده است. طبق اطلاعات:
بهترین زمان ها برای پست 7:45،10:45 و 17:45 است.
بهترین زمان ها برای پروفایل های b2b چهارشنبه ها ودر مرحله دوم سه شنبه ها است.
بهترین زمان برای پروفایل های b2c دوشنبه ها و چهارشنبه ها است.
14. به روز رسانی پست‌ها، بر روی دیده شدن تاثیر می‌گذراد.
از آپدیت کردن پست خود مخصوصا اگر در حال جذب مخاطب است، اجتناب کنید. یک آپدیت می‌تواند تاثیری منفی داشته باشد و موقعیت اکانت را به پله اول ببرد.

از سوی دیگر چندین آزمون و خطا نشان داده که به روز رسانی پست ها هیچ تاثیری بر لینک خارجی ندارند. اگر لازم است لینکی خارجی روی پست بگذارید به شما پیشنهاد می‌کنیم در زمان آپدیت کردن این کار را انجام دهید.
15. الگوریتم لینکدین از کلمات کلیدی استفاه می‌کند.
این را فراموش نکنید که برای اینکه روی صفحه اخبار دیده شوید و می‌خواهید در جستجو ها ظاهر شوید، کلمات کلیدی خود را منطقی انتخاب کنید و از آن‌ها به عنوان نقطه تمرکز پست استفاده کنید.
استفاده زیاد از کلمات کلیدی به شما امتیازی بالاتر نمی‌دهد و از کیفیت محتوای شما می‌کاهد. این موضوع برای پست ها و صفحه پروفایل نیز صدق می‌کند.
16. هماهنگ نبودن پروفایل و فعالیت روی لینکدین، روی دیده شدن اکانت تاثیر می‌گذارد.
یک پروفایل کامل فعال و قابل دیده شدن رو لینکدین سود آور است. برای اینکه در لینکدین دیده شوید باید این چک لیست را انجام دهید:

  • صفحه پروفایل خود را تا آنجا که می‌شود کامل کنید و مطمعن شوید همیشه به روز است.
  • دیگر اکانت‌ها و بیزنس ها را دنبال کنید و فالورها را تا آنجا که می‌شود جذب کنید.
  • در گروه‌های لینکدین شرکت کنید یا گروه خود را بسازید.
  • مطمعن شوید که پروفایل شما عمومی است و بقیه می‌توانند شما را پیدا کنند.
  • صفحه لینکدین خود را گسترده کنید .
  • برای لینکدین خود ویترین طراحی کنید.
  • کانکشن روی اطلاعات خود اضافه کنید.
  • پیشنهاد رد و بدل کنید.
  • در گفتگو ها شرکت کنید و در کل فعال باشید
  • کارمندان خود را ترغیب کنید که نشان دهند برای کمپانی شما کار می‌کنند.

اگر سوالی دارید و سوال خود را در صفحه اموزش لینکدین پیدا نکردید با ما تماس بگیرید

نویسنده و مترجم این مقاله:

راه های ارتباطی با آژانس تبلیغاتی آبامدیا

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب جدید

دسته بندی ها

عکاسی مد

عکاسی مد

عکاسی مد چیست؟ عکاسی مد یک ژانر پرطرفدار، در عین حال بازاری رقابتی، است..فهمیدن تفاوت انواع عکاسی مد می تواند به شما توانایی درک مرز

اطلاعات بیشتر »
هویت بصری

هویت بصری

هویت بصری چیست؟ در دنیای امروزی رقابت بسیار شدید باعث می شود که اثر یک بازخورد بد به­خصوص در زمانی که میلیون­ها محتوای آنلاین برای

اطلاعات بیشتر »
بازاریابی چیست

بازاریابی چیست؟

زمانی که شما می خواهید کسب و کاری را شروع کنید، بعد از پروسه تولید، اصلی ترین کار بازاریابی است. بازاریابی یکی از رکن های

اطلاعات بیشتر »

مطالب مرتبط با این مقاله