مطالب منتخب | عکاسی مبلمانآموزش ترلوبازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

  • صفحه اصلی
  • مشتریان ما
  • مجله آبامگ
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش پینترست

اشتراک گذاری این مقاله

آموزش پینترست

پینترست چیست؟

پینترست سایتی است که به کاربران این امکان را می دهد تا تابلوهای پین مجازی را تقریبا با هر موضوعی که می خواهند به وجود آورند و سپس این پین ها را در سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. پینترست که به گوگل عکس نیز معروف است از سال 2010 به شدت در بین مردم همه گیر شده است. شما می توانید هم از طریق تلفن هوشمند خود و هم از طریق کامپیوتر این پین ها را ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. پینترست با مخاطبانی بیش از 175 میلیون نفر می تواند بستری عالی برای به اشتراک گذاری تصاویریز از حرفه شما باشد. در این مقاله با مقدمات پینترست و چگونگی آغاز کار با آن آشنا می شویم.

پینترست محلی برای اشتراک گذاری تصاویر

در پینترست شما می توانید هر بوردی که دوست دارید ایجاد کنید. اما اگر قصد دارید از پینترست به عنوان یک روش بازاریابی استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که عکس هایی که شما به اشتراک می گذارید، هویت شما هستند. هر چقدر تصاویر شما از لحاظ بصری زیبا تر باشند، بیشتر دیده می شوند. در پبنترست مخاطبان می توانند با تشکیل برد سیو ها تصاویر شما را (اعم از محصولات،خدمات و …) سیو کنند و برای کسانی که آن ها را فالو دارند به اشتراک بگذارند. درنتیجه برای اینکه جزوی از این بوردها باشید باید تصاویری به اشتراک بگذارید که با علایق و سرگرمی های مخاطبان هدف شما در ارتباط باشد. تصویر شما باید ایجاد احساس کند. ایجاد احساسات توسط تصاویر شما امری مهم است؛حتی اگر بتوانید با تصاویر خود یک لبخند بر روی لب مخاطبانتان ایجاد کنید، نکته ای مثبت برای تجارت شما است.
اگر قصد تبلیغات در پینترست را دارید، باید تصاویری از محصولات خود به اشتراک بگذارید که با سبک زندگی مخاطبان شما ارتباط برقرار کند و صرفا فقط یک عکس تبلیغاتی نباشد. به طور کلی، افراد در پینترست تصاویر شما را ری پین می کنند و با دیگران به اشتراک می گذارند و شما را فالو می کنند و این ری پین کردن ها تصاویری هستند که با نیازهای آن ها ارتباط دارد. در نتیجه برای یک تبلیغ موفق در پینترست به جای ذهنیت تبلیغات، ذهنیت خدمات را در نظر بگیرید و سعی کنید نیازی از مخاطب خود را برطرف کنید.

آژانس تبلیغاتی آبامدیا متخصص در ضمینه شبکه های اجتماعی آماده مشاوره و آموزش پینترست به شما عزیزان است. 

پینترست

نکات کلیدی برای صفحه کسب و کار در پینترست

1) ثبت نام:

اگر می خواهید به عنوان یک کسب و کار در پینترست فعالیت کنید، حتما به عنوان یک بیزنس در پینترست ثبت نام کنید؛ زیرا پینترست برعکس بقیه سایت های شبکه های اجتماعی، حمایت ویژه ای از کسب و کار ها می کند. پینترست را با دیگر صفحه های اجتماعی خود لینک کنید و اگر سایت دارید از آن برای بالابردن ترافیک سایتتان استفاده کنید.

2) بخش درباره ما (اینفو) :

شرحی که شما در بخش درباره ما پینترست می نویسید، در بالای پروفایل شما ظاهر می شود و به عنوان توصیفی از برند شما نمایش داده می شود. لینک معرفی شما در گوگل ظاهر خواهد شد پس حتما در نظر داشته باشید که سه کلمه کلیدی از کسب و کار خود در آن بنویسید و سعی کنید بیشتر از 160 کاراکتر نشود.

3) وبسایتتان را به پروفایلتان اضافه کنید :

پینترست یک آیکون کوچک کروی شکل در بالای پروفایلتان نشان می دهد که وقتی روی آن کلیک کنید به وبسایتتان هدایت می شود. این آیکون روی صفحه پروفایل پینترست خیلی برجسته نیست اما ذره ای به شما کمک می کند؛ پس از آن غافل نشوید.

4) تصویر پروفایل عالی را انتخاب کنید

می توانید برای صفحه پینترست خود دو نوع تصویر پروفایل انتخاب کنید. اگر شرکت هستید از تصویر لوگوی شرکت استفاده کنید و اگر شخص هستید یک عکس پرتره سر و شانه که در آن لبخند بر لب دارید را انتخاب کنید. تصاویر پروفایل پینترست در سایز 200 در 200 پیکسل هستند پس عکس پروفایل را مربعی انتخاب کنید و سعی کنید سوژه در مرکز عکس قرار بگیرد.

5) برای صفحه خود ویترین انتخاب کنید.

اگر به عنوان یک کسب و کار در پینترست نام نویسی کرده اید، پینترست به شما این امکان را می دهد تا در بالای صفحه پروفایل خود یک گردونه برای 5 پین مهم صفحتان ایجاد کنید. این گردونه به عنوان ویترین صفحه شما به نمایش گذاشته می شود و اولین چیزی است که مخاطب در صفحه شما می بیند.

اگر به سوالات خود در صفحه آموزش پینترست نرسیدید با ما تماس بگیرید

راه های ارتباطی با ما 

دپارتمان تولید محتوای متنی

سردبیر: 

ساناز طایفه

راه های ارتباطی با آژانس تبلیغاتی آبامدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب جدید

دسته بندی ها

انواع عکاسی

انواع عکاسی

تصور کنید وارد یک سایت برای خرید لوازم خانگی شده اید. اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می­‌کند چیست؟ اولین چیزی که

اطلاعات بیشتر »
تولید محتوا

تولید محتوا

قبل از شروع اینکه بگوییم ، تولید محتوا چیست باید راجب اصل محتوا توضیح دهیم ؛ پس با ما همراه باشید. اولین جایی که برای

اطلاعات بیشتر »
طراحی UX

اهمیت طراحی UX

طراحی UX را می توانیم به عنوان طراحی کاربر محور به حساب آوریم و شما باید دقیقا کاری را انجام دهید که هدف کاربر است

اطلاعات بیشتر »

مطالب مرتبط با این مقاله