مطالب منتخب | عکاسی مبلمانآموزش ترلوبازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

آیا می‌دانید فروش کسب و کار هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند نسبت به سال گذشته تا 33% افزایش یافته است!

Teaser

آیا می‌دانید فروش کسب و کار هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند نسبت به سال گذشته تا 33% افزایش یافته است!

Teaser

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی از شاخه‌های عکاسی تجاری است که هدف اصلی آن بازنمایی و تبلیغ محصول، کالا یا خدمات است. این ژانر عکاسی به دلیل تخصصی بودن نیازمند تبحر و تخصص بسیار زیادی است، به همین دلیل توصیه می شود که پروژه های عکاسی تبلیغاتی را به استودیو ها و آژانس های معتبر و کاربلد بسپارید.

تیزر های تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی شکل متداولی از تبلیغات ویدیویی است که می توان در دو مرحله یا سه مرحله برای پرده برداری از یک محصول تولید کرد. معمولا اولین مرحله تیزر، قبل از آشکار شدن اطلاعات کامل در مورد یک محصول استفاده می شود. اگر بخواهیم به صورت لغوی به معنی تیزر بپردازیم، تیزر به معنای تغییردادن و ادیت کردن است. هدف تیزرها برانگیختن حس کنجکاوی در بیننده و درگیر کردن ذهن او برای رونمایی کامل از محصول است. امروزه تیزر های ویدیویی به خاطر محبوبیت روز افزون رسانه ویدیو در شبکه های اجتماعی و همینطور نمایش جذاب محصول یا خدمات از اهمیت بسیار زیادی در کسب و کار ها برخوردار هستند

ویژگی های کمپین

برندینگ

طراحی و اجرای فرآیندی منظم برای ایجاد تمایز، آگاهی و افزایش وفاداری مشتری

تولید محتوا

تولید محتوای خلاق با استفاده از شناسایی اهداف، نیازها، برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی محتوا

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک اختصاصی با در نظر گرفتن اصول طراحی برند و هویت بصری

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی، ادیت، مونتاژ و فضاسازی مجازی با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات مدرن عکاسی

نظرات مشتریان کمپین ما

هزینه برای تبلیغات، سرمایه گذاری برای آینده

نمونه کارها

خدمات عکاسی، تصویر برداری و تولید ویدیو استودیو آبا

مهم ترین نکته در عکاسی تبلیغاتی

نکته مهم در عکاسی تبلیغاتی شفاف بودن پیام تبلیغ است، در مراحل تبلیغات از انتقال غیرمستقیم و مبهم دور شوید. یکی از اصول اولیه عکاسی تخصصی نیز همین مورد است.

عکاسی تبلیغاتی مهم ترین رسانه برای نمایش خصوصیات بصری محصول است.

ویژگی تیزر های تبلیغاتی

  • استفاده از مفاهیم بدیع و تخیلی
  • استفاده از جذابیت‌های بیرونی
  • ارسال پیام با سرعت مناسب
  • شناسایی کامل مخاطبان هدف
  • مشخص کردن دلیل ساخت یک تیزر همچنین مشخص کردن نوع پیام یا پیام هایی که باید منتقل شود.
  • تحقیقات لازم در مورد منطقه جغرافیایی، محله …و بازیگران یا راویان انتخابی.

با ساخت یک ویدئو جذاب در رسانه های مهمی چون یوتیوب آپارات و اینستاگرام دیده شوید

دریافت مشاوره

از دنیای دیجیتال عقب نمانید.

همین حالا برای دریافت مشاوره با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

فرم درخواست