اثرسنجی بازاریابی
آیا تا به حال به فکر برآورد سود حاصل از کسب و کارتان افتادهاید؟ آیا میدانستید شما میتوانید با در نظر گرفتن میزان سود، برآوردی
آیا تا به حال به فکر برآورد سود حاصل از کسب و کارتان افتادهاید؟ آیا میدانستید شما میتوانید با در نظر گرفتن میزان سود، برآوردی
اگر شما صاحب یک کسب و کار تازه هستید یکی از بهترین گزینه ها در جهت گرفتن نتیجه مطلوب، سرمایه گذاری و فعالیت در عرصه
می خواهیم درباره مدلی از فروش صحبت کنیم که به ستون های اصلی بازاریابی معروف هستند. مدل آمیخته بازاریابی(4p) در واقع متشکل شده از چهار
شما برای شروع هر کار نیازمند داشتن بازاری مناسب و پایهای قوی هستید. بازاریابی حکم بازار هدف شما را دارد. در بازاریابی برای اینکه کار
ما انسانها به روشهای مختلفی با یکدیگر ارتباط برقرار میکنیم تا بتوانیم نیازها و خواسته-های خود را برآورده کنیم. در دنیای تجارت نیز به روشهای
در مقاله مربوط به آژانس تبلیغاتی در مورد این اینکه آژانس تبلیغاتی چیست توضیح کاملی داده شد حال در این مقاله در مورد ویژگی های
زمانی که شما می خواهید کسب و کاری را شروع کنید، بعد از پروسه تولید، اصلی ترین کار بازاریابی است. بازاریابی یکی از رکن های
قبل از شروع تفاوت تبلیغات و بازاریابی باید تعریف هرکدام از آنها را بدانیم. مبحث تبلیغات را در مقالهای جداگانه توضیح دادیم حال میخواهیم بازاریابی
تبلیغات چیست ؟ تبلیغات ( advertising ) ریشه این کلمه لاتین از دو بخش Ad , vertere میباشد که به ترتیب رو به کسی برگشتن