آژانس های تبلیغاتی وظایف گوناگون و زیادی دارند. از جمله وظایف مهمی  آژانس های تبلیغاتی که  انجام می­دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-برنامه بازاریابی 

۲-ایجاد تبليغات 

۳- حضور در فضای مجازی

۴-مارک و برند تجاری

۵-ساخت تیزر و کلیپ های تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی از تحقق یک ایده تا تجاری سازی یک محصول یا خدمات و یا کسب و کار شما را همراهی می­‌کند.

آژانس تبلیغاتی آبامدیا یکی از بهترین ها در حوزه تبلیغات و بازاریابی در این مقاله در مورد وظایف آژانس تبلیغاتی خواهد گفت

از وظایف مهم آژانس تبلیغاتی این است که:

در مقاله های قبلی با عنوان اژانس تبلیغاتی چیست به طور کامل درمورد این موضوع سخن گفتیم حال در این قسمت وظایف اژانس تبلیغاتی را به شما خواهیم گفت

  • برای افزایش فروش تلاش کند.
  • ارائه خدمات یکپارچه، حرفه ای و با کیفیت.
  • سرعت بخشیدن به رشد فروش و بازدید کسب و کار همچنین ایجاد آگاهی عمومی.
  • جمع آوری بازخورد مشتریان و مخاطبان کسب­و­کار جهت بهبود در آینده.
  • ساخت یک تبلیغ بر روی اطلاعات اولیه جمع آوری شده درباره یک محصول.
  • تحقیق درباره کمپانی، محصول و واکنش مشتری ها.
  • ساخت یک پلن درباره نحوه استفاده از چه رسانه، کجا و چه زمانی برای مشخص شدن زمان مورد نیاز.
  • گرفتن فید­بک از فروشنده و مشتری و نحوه وصل کردن این دو به یکدیگر.

چرا آژانس تبلیغاتی ؟

همه شرکت‌­ها می­‌توانند این کارها را خودشان انجام دهند. خودشان برای کسب و کارشان تبلیغ کنند و در بسترهایی مانند تلوزیون نمایش دهند. حتی می­‌توانند مشتری­‌های خود را مدیریت کنند. پس نیاز به یک آژانس تبلیغاتی برای چیست؟! در حقیقت دلیل استفاده از آژانس­‌های تبلیغاتی این است که:

  1. آژانس‌­ها در این زمینه حرفه­‌ای هستند و برای هر کاری یک تیم حرفه‌ای مخصوص به خود دارند.
  2. آژانس­‌های تبلیغاتی از افراد بیشتری با میزان تجربه و دانش مربوطه برخوردار هستند.
  3. کار آن‌ها حرفه­‌ای و هدفمند است.
  4. استخدام آن‌ها باعث صرفه جویی در وقت و در هزینه می‌­شود.

وظایف آژانس تبلیغاتی

حال که وظایف شرکت های تبلیغاتی را می دانید بهتر است آنها را توضیح دهیم 

1- بازاریابی

بحث بازاریابی بحث مفصلی می باشد که شما عزیزان می توانید در مورد آن در صفحه مربوطه بیشتر بخوانید

مقاله بازاریابی چیست

چرا آژانس تبلیغاتی

2-ایجاد تبلیغات در اصل همان انتخاب پلتفرم یا رسانه مورد نظر برای تبلیغات جهت رشد کسب و کار است

آژانس­‌های تبلیغاتی با توجه به صنف کاری مشتری رسانه­‌ای که بیشترین بازده را دارد انتخاب می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن مشتری به سود یا بازدید مورد نظر برسد. این تبلیغات می‌توانند در شبکه­‌های اجتماعی یا استفاده از استراتژی‌های محتوا باشد.

۳-حضور در فضای مجازی(شبکه های اجتماعی):

قطعن برای تمامی کسب و کار‌ها حضور در فضای مجازی ضروری شده است زیرا می‌­توان از مسیر‌های دور خرید خود را انجام داد، کسب و کارها و اخبار را مشاهده کرد و …. همچنین از دیگر مزیت­‌های مهم حضور در فضای مجازی، شناخته شدن کسب و کار در این فضا خواهد بود. در صورت انجام این کار توسط افراد متخصص قطعن کسب و کارها برند­سازی و افزایش فروش چشم گیری خواهند داشت.

مقاله شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

4- تبدیل شدن به برند:

قطعن برای جان گرفتن کسب و کار نیازمند تبدیل شدن به مارک یا برند تجاری است. بی شک آژانس­‌های تبلیغاتی تنها مکان­‌هایی هستند که این امکان را دارند تا کسب و کار مشتری را تبدیل به برند تجاری کنند .

 

تبدیل شدن به برند

۵- ساخت ویدیوهای تبلیغاتی:

متخصصین تولید ویدئو می‌دانند که ساخت ویدئو کلیپ‌های آموزشی و دستورالعمل نحوه اجرا و حل مشکلات به‌ ویژه برای مجموعه وسیعی از وبلاگ‌ها و صفحات اینترنتی درآمد زیادی دارد. هر چند تولید این گونه ویدیوها ساده به نظر می‌آید، اما استفاده ازدوربین بدون دانش و ضبط کردن ویدئو بدون مقدمه لزومن راه خوبی نیست. بیشتر ویدیوهای آموزشی جذاب نیستند و خیلی سریع مخاطب را خسته می‌کنند، به همین دلیل نیز نمی‌توانند مخاطب را جذب کرده و بازدید زیادی داشته باشند. با این ‌حال همه ویدی­‌های آموزشی این ‌چنین نیستند. در واقع تکنیک‌های به‌ ظاهر ظریف و کوچک وجود دارند که هنگام فیلم‌برداری با اعمال آن‌ها می‌توان مردم را برای دیدن ادامه ویدیوها ترغیب کرد. محتوا ممکن است کاملا مناسب باشد اما با تغییرات کوچکی در نحوه فیلم‌برداری گاهی تفاوت‌های زیادی ایجاد می‌شود.

نمونه های ساخت ویدیو های تبلیغاتی که از وظایف مهم اژانس های تبلیغاتی است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *