check
آیا تا به حال از گزینه اشتراک گذاری مقالات در لینکدین برای به اشتراک گذاشتن محتوا و ساخت یک پست آلبومی لینکدین استفاده کرده اید تا میزان مشارکت در پست هایتان را بالا ببرید؟ اگر نه، با این کار را انجام دهید! بگذارید به شما توضیح دهیم چرا پستهای آلبومی بهترین هستند.
بهترین اینفلوئنسرهای لینکدین از پست آلبومی لینکدین برای بالا بردن مشارکت و آگاهی برند استفاده میکنند و جامعه مخاطب مخصوص به خود را میسازند. قسمت به اشتراک گذاری مطالب در لینکدین این امکان را به شما می دهد تا پست های آلبومی مخصوص خود را ایجاد کنید. اگر این کار را درست انجام دهید میتوانید میزان بالایی مشارکت را از آن خود کنید. قبل از مطالعه این مقاله بهتر است مقاله اموزش لینکدین را بخوانید
این در مقاله آژانس تبلیغاتی آبا مدیا به شما کمک میکند تا بهترین پست آلبومی را برای اکانت لینکدین خود ایجاد کنید و از آن مشارکت و بازدید دریافت کنید.
پستهای آلبومی لینکدین چه چیزهایی هستند و چرا باید از آن ها استفاده کنیم؟
پست آلبومی لینکدین محتوایی است که در صفحه فید لینکدین شما به نمایش گذاشته میشود. لینکدین قابلیت به اشتراک گذاشتن نوشتهها را در سال 2018 رو نمایی کرد که چیز جدیدی نیست اما هنوز هم مردم زیادی در الگوریتم جدید لینکدین از این نوع محتوا برای افزایش بازدید خود استفاده میکنند.
شما میتوانید مقالهای جامع درباره لینکدین و الگوریتم آن در اینجا مطالعه نمایید.
محتوای نوشتاری خیلی ساده عمل میکند:
کاربران لینکدین میتوانند در بین ارائه ها و نوشتههای شما بدون ترک کردن لینکدین جست و جو کنند. پست آلبومی لینکدین به شدت قوی است زیرا ساخت طراحیها و محتوای تصویری برای پست بعدی لینکدینتان میتواند متن شما را به یک محتوای اشتراک پذیر تبدیل کند که به بالا رفتن شناخت از شما کمک میکند. کمی صرف زمان و انرژی میتواند تفاوت زیادی در صفحه شما ایجاد کند و باعث رشد کسب و کارتان شود.
طبق آخرین آمار لینکدین، کسب و کارهای b2b دارای 660 میلیون کاربر با بیش از 303 میلیون کاربر ماهانه فعال، است. به علت اینکه پست آلبومی لینکدین جذاب است و گرافیکی چشم گیر دارد میتواند به خوبی در فید اخبار ظاهر شود. همچنین بخش بزرگی از صفحه نمایش را به خود اختصاص میدهد. در نهایت محتوای شما فقط محدود به متن نمیشود بلکه به یک محتوای متفاوت تبدیل می شود و مخاطبان شما را به مشارکت با برند شما دعوت میکند.
پست آلبومی لینکدین به شما این اجازه را میدهد تا هویت برند خود را به رخ بکشید. این کار باعث کمک به مخاطبان در برقراری ارتباط با شما می شود و بهتر از همه، این نوع پستها هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس هستند.
خب این پستها چطور عمل میکنند و چطور باید آنها را ایجاد کنیم؟
زمانی که صفحه خانه فید لینکدین خود را اپدیت میکنید، شما میتوانید از آیکون سوم که به شما امکان به اشتراک گزاری اسناد را میدهد استفاده کنید.
- مرحله اول: یک پست جدید از بخش فید اخبار ایجاد کنید
- مرحله دوم: محتوایی که میخواهید انتشار دهید را انتخاب کنید.
- مرحله سوم: به محتوای خود یک عنوان مناسب دهید.
- مرحله چهارم: درباره محتوای خود صحبت کنید.
حجم و ابعاد پستهای آلبومی لینکدین باید چگونه باشد؟
زمانی که شما پست آلبومی لینکدین خود را شروع میکنید، باید از اینکه از اندازههای درست پیروی میکند، مطمئن شوید. موارد زیر مهم ترین اندازههایی است که شما باید بخاطر داشته باشید:
- حجم فایل خود را زیر 100 مگابایت نگه دارید.
- شما نمیتوانید بیشتر از 300 صفحه را استفاده کنید.
- نوع فایلهای استفاده شده باید PPT, PPTX, DOC, DOCX & PDF باشد.
- زمانی که پست شما بارگزاری شد، دیگر نمیتوانید آن را ویرایش یا تغییر دهید.
نکته: بهتر است فایلهای خود را به صورت PDF استفاده کنید تا بهترین کیفیت را داشته باشد.
چه نوع فرمتهایی در پستهای آلبومی لینکدین بهتر از بقیه استفاده میشوند؟
- به اشتراک گذاری آمار، شماره تماسها و اینفوگرافیها
- به اشتراک گذاری آموزشهای کسب و کار در قالب تصویر
- فریم ورکها و دستور العملهای مرحله به مرحله
- محتوا از رویدادها و اسلایدهای کنفرانس
- معرفی خدمات
- قسمتهایی از مطالب وبلاگ
- استفاده از طراحیها و ایلستوریشنهای مخصوص به خودتان
نمونه یک پست آلبومی لینکدین را میتوانید با این لینک ببینید.