مطالب منتخب | عکاسی مبلمانآموزش ترلوبازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

  • صفحه اصلی
  • مجله آبامگ

      برای دریافت بهترین راه حل میتوانید با ما تماس بگیرید

  • مشتریان ما
  • درباره ما
  • ارتباط با ما

ایده های طراحی بسته بندی

اشتراک گذاری این مقاله

ایده های طراحی بسته بندی

ایده های طراحی بسته بندی

حال که با پله های ابتدایی کار آشنا شدیم نوبت آن است که ایده هایی برای طراحی بگیریم. در این مقاله با انواع طراحی ها و اینکه چرا این نوع طراحی ها خوب هستند آشنا می شویم.    

 

 

 

آژانس تبلیغاتی آبامدیا متخصص در ضمینه در طراحی بسته بندی شما را دعوت می کند تا ادامه مطلب زیر را بخوانید. 

استفاده خلاقانه از محصول در بسته بندی

بسته بندی های نو با مرز ها و جهش های جدیدی همراه هستند. در بسته بندی محصول یا مواد استفاده شده در بسته بندی، جعبه های بسته بندی نو می توانند خلاقیت و تیزهوشی برند را نشان دهند.
ایجاد امکان استفاده دوباره به بسته بندی محصولتان نیز راه مفیدی برای نوآوری است.

بسته بندی مینیمال

مینیمال کردن بسته بندی مانند یک بسته بندی ساده با یک لوگو، یک روش محبوب است که هر چیز غیر ضروری را از بسته بندی حذف می کند. این نوع بسته بندی اولین بار در اسکاندیناویا و ژاپن اجرا شده است.

از بسته بندی های کارتنی تا بسته بندی های شیشه ای مینیمال کردن بسته بندی یک روش محبوب، ساده و کم هزینه در طراحی بسته بندی است.

استفاده از طرح های قدیمی

هر چیز قدیمی ای جدید است! تاریخ ثبت شده در طرح های قدیمی یک چیز غیر قابل انکار است. (برای مثال استفاده از طرح هایی که در قرن های 19 و 20 استفاده می شده اند.) خیلی از برند ها از طرح های سنتی و قدیمی به عنوان یک پایه برای طراحی خود استفاده می کنند. یک طرح سنتی می تواند به مشتری این را بگوید که ما محصولی هستیم که قدمت زیادی داریم.

بسته بندی های پترنی

مغز انسان برای درک طرح های تکرار شونده پیچیده است. درک طرح به مغز این امکان را می دهد که ناخودآگاه با یک چیز ارتباط برقرار کند. در نتیجه ساده است که چرا باید در یک طراحی بسته بندی از طرح ها استفاده کنیم. طرح ها می توانند یک حس از یک طرح خاص مانند چوب یا پر را ایجاد کنند. شکل های نا متقارن با رنگ یا طرح های کاملا مرتب تعدادی از این روش ها برای استفاده از طرح ها هستند.

استفاده از فرهنگ در طراحی

استفاده از اشکال، طرح ها و تصاویری که به فرهنگ یا به یک گروهی از مردم ربط دارند، بهترین راه برای ظهور نیچه بازاریابی است؛ زیرا مردم به این طرح ها حساس هستند. محصولات با تولید محدود که به جشن ها و مهمانی ها ربط دارند، برای این نوع طراحی بسیار مناسب هستند.

طراحی و بسته بندی مدرن

مدرنیزه کردن شاید در نگاه اول اشتباه برداشت شود. مدرنیزه می تواند یک روش یا مد باشد که در حال اجرا است.
یک بسته بندی مدرن که در حال محبوب شدن است می تواند به یک روش آسان، یک عکس را به صورت های مختلف به نمایش بگذارد. در یک طراحی، طرح ممکن است پیچیده و جزیی نگر باشد درحالی که در حالتی دیگر می تواند بسیار ساده باشد. در این صورت رنگ و لوگو ها اطلاعات زیادی را می توانند به مخاطب دهد.

نویسنده و مترجم این مقاله:

راه های ارتباطی با آژانس تبلیغاتی آبامدیا

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب جدید

دسته بندی ها

عکاسی چیست

عکاسی چیست

همه ما حداقل یک بار با یکی از این عکس­‌های تبلیغاتی روی بیلبوردها و جلد مجلات، شبکه­‌های اجتماعی، سایت­‌های خرید و … مواجه شده­‌ایم. عکس

اطلاعات بیشتر »
شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی چیست؟ امروزه اکثر ما حداقل با یکی از شبکه­‌های اجتماعی در ارتباط هستیم. در واقع شبکه­ های اجتماعی به بخش عظیمی از

اطلاعات بیشتر »

مطالب مرتبط با این مقاله