• صفحه اصلی
  • مشتریان ما
  • مجله آبامگ
  • درباره ما
جستجو کردن
Close this search box.

چگونه با کفش کتانی لباس بپوشیم؟

اشتراک گذاری این مقاله

امروزه استفاده از کفش کتانی در استایل لباسی روز یا شب کاملا نرمال است.اگر دقت کرده باشید یا علاقمند به دنیای مد باشید متوجه شده اید کهچندین سال است کفش‌های کتانی به شدت محبوب شده است. این محبوبیت که امروزه دیگر رده سنی خاصی را در بر نمی گیرد باعث شده است که احتمالا شما نیز از خودتان بپرسید که با کفش کتانی چه آیتمی باید بپوشید تا در نهایت به استایل شیک و در عین حال راحت دست یابید؟

همانطور که می دانید کفش‌های کتانی، کاربردی و  بسیار راحت هستند و می‌توان از آن ها در تکمیل بسیاری از سبک‌های لباس روزانه و شبانه استفاده کرد. در اینجا سعی خواهیم کرد چند نکته که به شما کمک می کند با کفش های کتانی استایل خود را تکمیل کنید با هم بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بسته به اینکه چه استایلی مد نظر دارید یا چه زمانی از شبانه روز است ترکیب کفش کتانی با آیتم های لباسی ما قاعدتا تغییر خواهد کرد. در زیر سعی خواهیم کرد با استایل های مختلف این مسئله را بررسی کنیم.

کفش کتانی با لباس غیر رسمی و راحتی : قاعدتا کفش های کتانی برای یک لباس غیر رسمی و اسپرت مناسب هستند. می توانید آنها را با شلوار جین و یک تی شرت ساده یا طرح دار ست کنید. جالب است بدانید که ترکیب تی شرت ساده سفید یا مشکی با یک شلوار جین و کفش کتانی استایلی را به شما می دهد که می توان گفت همیشه محبوب بوده است.  برای داشتن ظاهری غیررسمی و در عین حال طبق مد روز، اگر در فصل های سرد سال هستید می توان آن را با یک کت جین یا هودی کامل کنید.

کفش کتانی با استایل رسمی : قطعا تا بحال متوجه شدید که ترکیب کفش کتانی با استایل کاملا رسمی و شیک چند سالی است که ترند بازار جهانی است. با اینکه در ابتدا این ترکیب کمی عجیب و یا شوکه کننده بود اما تضاد میان یک استایل کاملا رسمی با کفش کتانی جذابیت بصری خاصی ایجاد کرد و همین امر باعث شد که به مرور تبدیل به استایل محبوب در جهان شود. کفش های کتانی را می توان با کت و شلوار رسمی پوشید یا می توان آنها را با یک ژاکت یا پیراهن بافتنی ست کرد. یا در فصل زمستان با یک کت چرمی یا پالتو ترکیب کنید و برای تضاد بیشتر از یک کیف چرمی کاملا رسمی استفاده کنید. در واقع هر چه تضاد میان آیتم ها با کفش کتانی راحت بیشتر باشد اینگونه استایل جذاب تر است. در واقع ترکیب آیتم های متضاد باعث ایجاد تعادل بین سبک کژوال و شیک می شود.

لباس زنانه : همچنین می‌توانید کفش‌های ورزشی را با آیتم های لباس زنانه بپوشید تا ظاهری غیررسمی اما در عین حال ظریف و زنانه داشته باشید. به عنوان مثال، یک پیراهن با پارچه کتان، دامن میدی یا لباس سرهمی یا همان اورال را می توان با کفش های کتانی ست کرد تا کنتراست جالبی ایجاد کند. قطعا آیتم های ذکر شده در فصل های گوناگون با انواع پارچه های دنیم، چرم، پشم، کتان و … است. برای تکمیل ظاهر و استایل خود، انواع اکسسوری مانند زیور آلات، کیف، کفش، کمربند و … ظریف را اضافه کنید.

لباس ورزشی : کفش های کتانی آیتم اصلی سبک  اسپرت هستند. می توانید شلوار جین یا شلوار گرمکن را با یک هودی یا تی شرت گشاد بپوشید و در نهایت برای تکمیل این استایل کفش کتانی را به آن اضافه کنید. برای ظاهری اسپرت و غیررسمی، یک کت اسپرت چرمی یا جین هم می توانید اضافه کنید.

برای ترکیب کفش کتانی با استایل های مختلف رنگ‌ها و استایل های مختلف را آزمایش کنید: کفش‌های کتانی دارای رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی هستند. با انتخاب کفش‌های کتانی رنگارنگ یا کفش‌های کتانی با طرح‌های جسورانه  شما به سمت استایل های متفاوت تر و خاص تر می روید و بخشی از سلیقه و شخصیت خودتان را به استایلتان اضافه می کنید. نکته جالب این است که زی کالکشن در این مورد خاص می تواند یاری کننده شما باشد. شما می توانید با انتخاب طرح های متنوعی که زی کالکشن به شما پیشنهاد می دهد کفش ها و حتی آیتم های مختلف استایل خود را شخصی سازی کنید.

با اینحال شاید برای شما سوال باشد که در زمان ست کردن کفش کتانی با لباس های غیر رسمی از چه زیورآلاتی استفاده کنید. هنگام تکمیل یک لباس با کفش های کتانی، بهتر است جواهرات ظریفی را انتخاب کنید که بدون اینکه ظاهر غیررسمی را تحت تأثیر قرار دهد، یک تاچ ظریف و زنانه ای را به شما اضافه کنند. در اینجا به چند نوع زیورآلات ظریف اشاره می کنیم که می توانند به خوبی با کفش های کتانی ست شوند:

گردنبند های مینیمالیستی: گردنبند های نازک و ظریف یک انتخاب عالی برای تکمیل یک لباس با کفش های کتانی هستند. زنجیر نازک، آویزهای ظریف یا گردنبندهای چوکر را انتخاب کنید. رنگ های  نقره ای یا رزگلد گزینه های کاربردی تری هستند که به خوبی با انواع لباس ها ست می شوند.

دستبند های ظریف: دستبند های نازک و ظریف حس زیبایی به مچ دست شما می بخشند. دستبندهایی با جزئیات کوچک و ظریف را انتخاب کنید. می‌توانید برای ظاهری مینیمال از یک دستبند استفاده کنید یا برای ظاهری جسورانه تر، چند دستبند در کنار هم بپوشید.

گوشواره های محتاطانه: گوشواره های ظریف مکمل مناسبی برای یک لباس با کفش های کتانی هستند. گوشواره های میخی کوچک، گوشواره های حلقه ای نازک یا گوشواره های آویزان ظریف و سبک را انتخاب کنید. زیورآلات  نقره ای، طلایی یا رزگلد انتخاب های محبوبی هستند که به خوبی با کفش های کتانی ست می شوند.

حلقه های ساده: حلقه های نازک و ساده، ظرافتی را به دستان شما اضافه می کنند. حلقه های ظریف نقرهای، طلایی یا رزگلد با طرح های شیک را انتخاب کنید. می توانید یک حلقه یا حلقه های متعدد در دست را امتحان کنید تا ظاهریجسورانه تر داشته باشید.

ساعت: یک ساعت شیک می تواند یک اکسسوری همه کاره برای تکمیل لباس شما با کفش های کتانی باشد. ساعتی با دستبند نازک انتخاب کنید. رجالب است بدانید که امروزه دیگر برای بند ساعت می توانید از انواع چرم یا بند فلزی استفاده کنید چون در هر حالت تضاد ایجاد می کند.

دپارتمان تولید محتوای متنی

سردبیر: 

ساناز طایفه

راه های ارتباطی با آژانس تبلیغاتی آبامدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط با این مقاله